reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Németh

Michal Németh

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

filmový copywriter:) Zoznam autorových rubrík:  MĚDIÁFILMSúkromnéNezaradené

reklama

MĚDIÁ

TELENOVELA JE VEČNÁ

Michal Németh

TELENOVELA JE VEČNÁ

Niektorí by ich najradšej zakázali vysielať. Viacerí nechápu, čo na nich druhí vidia. Ako raz poznamenal jeden môj známy: Pred Vianocami som bol za babkou a v telenovele sa práve rozchádzal párik. Keď som prišiel za babkou vo februári, párik sa konečne rozišiel...

  • 11. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 971x
  • 2
Načo je komu televízia? (dokončenie)

Michal Németh

Načo je komu televízia? (dokončenie)

Pokračovanie článku...Čím skôr si priznáme, že televízia slúži najmä pre zábavu, tým skôr sa vymotáme z bludného kruhu a budeme môcť vytvárať tlak na tvorbu krížencov zábavného a didaktického formátu, pretože iba to má v boji o televízneho diváka pre verejnoprávnu televíziu zmysel, ak chce prinášať aj čosi iné, ako komerčné programy. A to by mala, keďže vyberá koncesionárske poplatky.

  • 5. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 107x
  • 1
Načo je komu televízia?

Michal Németh

Načo je komu televízia?

„Povedala by si mi, prosím, ako sa stadeto dostanem?“ „Záleží na tom, kam sa chceš dostať,“ odpovedala jej mačka. „To je mi jedno,“ Alica na to. „Nuž, tak je jedno, kade pôjdeš,“ povedala mačka „ – Len aby som sa dakde dostala,“ vysvetľovala Alica. „Ale to sa iste dostaneš,“ povedala mačka, „len musíš dobre kráčať.“ Lewis Carroll: Alica v krajine zázrakov

  • 1. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 094x
  • 1
O reality show (Úvod)

Michal Németh

O reality show (Úvod)

Je to móda. Doslova ošiaľ. Sú spoločnou témou pre bulvár a seriózne printy. Je to výstrelok posledných rokov alebo je ich história staršia ako sa nazdávajú zaručení experti?:)

  • 22. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 494x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu